چرا PHP از ASP.Net بهتر است؟

تو این مقاله امکانات هر کدوم از این زبان ها رو بررسی می کنیم و مزایاشونو براتون میگم تا راحت تر بتونید تصمیم بگیرید و همونی رو انتخاب کنید که مناسب کارتون باشه.

راهکارهای ایمن سازی پروژه های وب (امنیت سایت)

ارائه برنامه نویسی سفارشی نرم افزارهای مبتنی بر وب یکی از خدمات کانون تبلیغات هوشیار است و لازم است راهکارهای امنیتی برای جلوگیری از انواع حملات پیش بینی شود.

تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر سئو سایت و برندینگ

پیام رسان های فوری مانند تلگرام، وایبر و واتس اپ به نوعی شبکه های اجتماعی جدیدی هستند که دوباره پیام رسان ها را به رونق پیشین بازگردانده اند. استفاده از این پیام رسان های جدید بر روی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت توانسته است طیف گسترده ای از مخاطبان را جذب نماید. این پیام رسان های مبتنی بر موبایل می توانند در صورت رعایت قواعد زیر در افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو نقش مهمی داشته باشند.

بازگشت سرمایه بازاریابی

توانایی کمپین های بازاریابی برای ایجاد درآمد جدید مشخص می کند.

اشتباهات رایج و نکات مهم در طراحی سایت

بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظر برای راه اندازی سایت تان و نصب سیستم مدیریت محتوا مورد نیاز، گام بعدی که پیش روی شماست طراحی قالب برای سایت تان است. وقتی کاربری وارد سایت شما میشود طراحی سایت شما اولین چیزی است که توجه او را جلب میکند. یک طراحی سایت زیبا میتواند به کاربر احساس آرامش و راحتی بدهد و او را مدتها در سایت شما نگه دارد اما یک طراحی سایت بی نظم در همان نگاه اول باعث انصراف کاربر از پیمایش سایت شما و خروج او از سایت میشود.

بهینه سازی سایت- سئو سایت- سئو

SEO یا سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتور های جستجو (Search Engine Optimization) و امروزه یکی از مراحل مهم و پر اهمیت در طراحی وب سایت می باشد . سئو سایت در معنای پیاده سازی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که در نتیجه عمل قرارگیری در صفحه اول گوگل به واسط کلمات کلیدی خاص و عبارت بهینه سازی وب سایت را حاصل می نماید.

نکات مهم در طراحی وب سایت های املاک

وب سایت های املاک، از وب سایت هایی هستند که با مخاطبین بسیار متفاوتی سر و کار دارند. پس تعیین مخاطبین هدف، یکی از مهم ترین جنبه های چنین سایتی محسوب می شود. شما باید منطقه جغرافیایی تجارت و همین طور مخاطبین هدف خود را مشخص کنید. به علاوه، نکات بسیار بیشتری نیز در این رابطه وجود دارند که شما باید آنها را پوشش دهید.

نکاتی مهم در طراحی وب سایت

نخستین نکته مهم در طراحی وب سایت ظاهر سایت است ، زیرا اولین چیزی می باشد که بازدید کنندگان هنگام ورود به یک سایت به آن توجه می کنند. برای شروع نگاهی به طراحی Responsive خواهیم داشت. این نوع از طراحی سایت مخصوص گجت های تلفن همراه (تلفن های همراه هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و...) است که به مخاطب حسی همانند شبکه های اجتماعی را خواهد داد. در ادامه چند مورد از نکات اساسی و مهم در طراحی و ساخت سایت را بیان خواهیم کرد.

۱۰ نکته که باید در طراحی وب سایت های جدید مد نظر قرار دهید

در این مقاله ۱۰ ایده پیشنهاد می شود که شما می تواند در سال جدید برای سایت خود اعمال کنید تا موفقیت بیشتری داشته باشید. ممکن است بعضی از این ایده ها را قبلا امتحان کرده باشید اما امیدوارم حتی اگر ایده ها برای شما تازه نیستند باعث ایجاد انگیزه در شما شوند.